Tuukka Invenius ja Otto Invenius / SoisAH

Tuukka Invenius ja Otto Invenius / SoisAH
Soisalon Ampumahiihtäjät / hälsningar och mål inför nästa säsong från Tuukka och Otto Invenius! "Sommaren har gått strålande och vi har utvecklats både i skidåkningen och i skyttet. Förutom träningen har vi också njutit av livet?☀ Säsongens största mål är en U22-VM-medalj för juniorer samt att utvecklas som idrottare." – Otto Invenius "Sommaren  width=har gått snabbt med hårda träningspass och långa läger. Före tävlingssäsongen återstår tre träningsläger: två höghöjdsläger i Centraleuropa och ett försäsongsläger på den första snön i Lappland. Jag ser redan ivrigt fram emot vintern. Mitt mål för vintern är att flera gånger ta mig in bland de 60 bästa i världscupen och under bra dagar ännu bättre än bland de 40 bästa.” – Tuukka Invenius
Tillbaka till blogg