Julhälsning

Joulutervehdys

Julen är en underbar tid. Då har vi möjlighet att visa våra bästa sidor och göra osjälviska gärningar.

I år skänkte Dimex julklappspengarna till Förbundet för mödra- och skyddshem. På så sätt ville vi som företag skapa julglädje och julefrid.

Tack till alla kunder och samarbetspartner för ett fint år.

En fridfull jul och ett utmärkt kommande år till alla bekanta och obekanta.

 

med vänlig hälsning

Riitta Krogerus och hela Dimex lag

Tillbaka till blogg