Vi tillbringade kvalitetstid i Koli förra veckoslutet. I bussen spelade vi allas favoritlåtar, i Koli blev det lunch vid lägerelden och vandring i fantastiska landskap. Efter det bubblade vi i spa med utsikt och njöt av bastu och duschar. På kvällen god mat och till sist svängde vi loss på karaokebaren. För att citera Jenni: ”Vi har det bara alltid så kul!!”.
Deltagandet var exakt 100 procent. På den här bilden syns nästan hela gänget.